Tahame, et Eesti koolis töötaks vaid parimad õpetajad!

 

Valminud on kaheosaline kõrgkooli õppematerjal mitmekultuurilisest õpikeskkonnast 28. märts 2011

eduko  

Tallinna Ülikooli algõpetuse osakonna, Tartu Ülikooli Narva Kolledži ja Integratsiooni Sihtasutuse koostöö tulemusena on valminud kaheosaline kõrgkooli õppematerjal "Õppimine ja õpetamine mitmekultuurilises õpikeskkonnas" ning "Õppimine ja õpetamine mitmekultuurilises õpikeskkonnas: keelekümblusprogrammi näitel".

 

Trükise koostaja ja autorid on õppematerjali koostamisel arvestanud sellega, et trükis vastaks pedagoogikas püstitatud neljale olulisele küsimusele: Kellele?, Miks?, Mida? ja Kuidas?. Esimene osa annab ülevaate erinevatest kultuurikäsitlustest ning võimaldab omandada teadmisi kohtumiseks teiste kultuuridega ning tutvustab õpetamisstrateegiaid mitmekultuurilises õpikeskkonnas toimetulekuks. Teine osa keskendub praktilisele toimetulekule mitmekultuurilises õpikeskkonnas, toetudes ühele levinumale metoodikale
- keelekümblusmetoodikale.

 

Antud õppematerjal on mõeldud eelkõige õpetajaks õppivatele üliõpilastele, seejärel õpetajatele ja ka lastevanematele. 

 

Õppimine ja õpetamine mitmekultuurilise õpikeskkonnas
Õppimine ja õpetamine mitmekultuurilise õpikeskkonnas: keelekümblusprogrammi näitel

Kommentaarid: 0

Lisa kommentaar

Nimi: E-mail:    
Vastus:
Email again:
Programmi raames läbi viidud haridusuuringud võtab kokku Eduko uudiskiri nr 7. Lõpparuanded leiate siit

Tähistasime oma edukat koostööd Hariduse koostööpäevadel!!

Vaata lisa koostoopaevad.archimedes.ee 

Jäädvustas: Joonmeedia OÜ