Tahame, et Eesti koolis töötaks vaid parimad õpetajad!

 

Kanada õpetamise ja õppimise professor Tom Russell peab täna Tallinna Ülikoolis avaliku loengu 03. aprill 2013

eduko  

Täna, 3. aprillil toimub Tallinna Ülikoolis Kanada Queen’s University õpetamise ja õppimise professor Tom Russelli avalik loeng „Praktika kui hea õpetamise võimalus“.

Professor Russell ütleb loengu sissejuhatuseks: „Õpetajahariduse praktika tegevused peavad lähtuma kõigest, mida mõistame hea õpetamise all. Oluline on luua positiivne isiklik kontakt. Me peame kuulama ja jälgima, kuidas algaja õpetaja käitub keerulistes ja ootamatutes olukordades. Peame õpilasi õpetama, kuidas efektiivsemalt õppida oma kogemustest.“


Tom Russelli loeng „Praktika kui hea õpetamise võimalus” toimub 3. aprillil kell16.00 Tallinna Ülikoolis, ruumis M-218 (Uus-Sadama 5). Loeng kantakse telesillana üle Tartu Ülikooli ruumi Salme 1a-214 (aula). Loengu sihtrühmaks on õpetajad ning ülikooli õpetajakoolituse õppejõud ja üliõpilased. Loengul on sünkroontõlge inglise keelest eesti keelde (ainult Tallinna Ülikoolis).

 

Professor Tom Russell on Kanada Queen`s University haridusteaduskonnas õpetanud 1977. aastast. Ta loeb kursuseid tegevusuuringust ja õpetamismetooditest ning juhendab tudengite praktikat. Tema uurimisfookuses on õpetama õppimine ja see, kuidas õpetajad lähtuvalt kogemustest õpitust parandavad oma õpetamisstiili.


Tom Russelli artiklitega on võimalik tutvuda siin. Professor Russell on paljude raamatute kaasautor, muuhulgas: „Beginning Teaching: Stories from the Classroom“ (Springer, 2012), „Self-Studies of Science Teacher Education Practices“ (Springer, 2012), „Enacting a Pedagogy of Teacher Education“ (Routledge, 2007) ja „International Handbook of Self-Study of Teaching and Teacher Education Practices „(Kluwer, 2004). Alates 2005. aastast on ta ajakirja Studying Teacher Education (Routledge) kaasautor.

 

Loengu korraldamist haridusteaduse ja õpetajakoolituse edendamise programmi Eduko raames toetab Euroopa Liidu Euroopa Sotsiaalfond. Üks suuremaid prioriteete õpetajakoolituse õppekavaarenduses on just praktikakorralduse uuendamine, mis tooks kaasa kvalitatiivse muutuse nii esmaõppe üliõpilaste kutsealases ettevalmistuses kui ka kõrgkoolide ja praktikaasutuste koostöös.


Lisainfo:

Maarja Karjaherm

Eduko programmi koordinaator
maarja.karjaherm@archimedes.ee

Tel: 52 43 471

Kommentaarid: 0

Lisa kommentaar

Nimi: E-mail:    
Vastus:
Email again:
Programmi raames läbi viidud haridusuuringud võtab kokku Eduko uudiskiri nr 7. Lõpparuanded leiate siit

Tähistasime oma edukat koostööd Hariduse koostööpäevadel!!

Vaata lisa koostoopaevad.archimedes.ee 

Jäädvustas: Joonmeedia OÜ